تاکید وزیران خارجه ایران و پاکستان بر استمرار دیپلماسی و گفت‌وگو

خبرآنلاین پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 20:12
وزیران امور خارجه ایران و پاکستان با یکدیگر به صورت تلفنی در مورد آخرین تحولات رایزنی و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرآنلاین، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه کشورمان و «محمد اسحاق‌دار» معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان عصر امروز پنجشنبه به صورت تلفنی بحث و گفت‌وگو کردند.

طرفین در این رایزنی، ضمن مرور آخرین تحولات و روندهای جاری در منطقه، بر اهمیت استمرار مسیر گفت‌وگو و دیپلماسی و نیز گسترش همکاری‌های سازنده میان کشورهای منطقه در راستای صیانت از ثبات و امنیت پایدار در منطقه و جلوگیری از شکل‌گیری و تشدید تنش‌ها تأکید کردند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.