شاکری: پایان انتظار شهروندان؛ عملیات جهادی آسفالت منطقه ۳ کلید خورد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 20:25
کرمانشاه- شهردار منطقه سه کرمانشاه با اشاره به درخواست‌های مکرر مردمی، از آغاز عملیات گسترده و جهادی روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر این منطقه تا زمان مساعد بودن هوا خبر داد.

مهدی شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز یک نهضت فراگیر برای بهسازی معابر شهری خبر داد و اظهار کرد: عملیات گسترده روکش آسفالت بر اساس اولویت‌های احصا شده و نیازسنجی‌های دقیق در سطح منطقه با قدرت آغاز شده است.

شهردار منطقه سه کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن فصل مناسب برای فعالیت‌های عمرانی افزود: با توجه به آغاز فصل آسفالت و همچنین وضعیت نامطلوب برخی از معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها که نیاز مبرم و حیاتی به روکش آسفالت و لکه‌گیری داشتند، ماشین‌آلات عمرانی به میدان آمده‌اند تا چهره این بخش از کلان‌شهر کرمانشاه را دگرگون کنند.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری در راستای مطالبات عمومی گام برمی‌دارد، تصریح کرد: در پیگیری درخواست‌های مکرر و به‌حق شهروندان برای بهبود وضعیت عبور و مرور، عملیات جهادی روکش و لکه‌گیری معابر بر اساس یک برنامه‌ریزی مدون و اولویت‌بندی کارشناسی، از امروز پنجشنبه (۱۷ اردیبهشت‌ماه) در سطح منطقه سه با عزمی راسخ کلید خورد.

شاکری با اشاره به حجم بالای فرسودگی در برخی از نقاط این منطقه، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در قبال رفاه مردم هیچ‌گونه توقفی را نمی‌پذیرد؛ لذا با توجه به نیاز ضروری سطح منطقه، این عملیات عمرانی بی‌وقفه به پیش خواهد رفت و تا آخرین روزی که شرایط جوی به ما اجازه کار بدهد، نهضت آسفالت‌ریزی با قوت تمام در کوچه‌ها و خیابان‌ها ادامه خواهد داشت تا کام شهروندان از این خدمت‌رسانی شیرین شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.