
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب الله لبنان در تشریح جدیدترین عملیات نظامی خود علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از سکوهای پرتاب موشک سامانه ضد موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در منطقه جل العلام با پهپادهای انتحاری خود هدف قرار داده و از بین برده است.
حزب الله همچنین از حمله به تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک دیر سریان خبر داد.
مقاومت لبنان همچنین در بیانیهای دیگر اعلام کرد که تجمع نظامیان صهیونیست و نیز یک دستگاه خودروی نامیرا را در بنت جبیل هدف قرار داده است.
حزب الله لبنان اعلام کرد یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک البیاضه در جنوب این کشور با پهپاد هدف قرار داده است.
پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده بود که حزب الله از صبح امروز چند پهپاد و کوادکوپتر به سمت نظامیان این رژیم در جنوب لبنان شلیک کرده است. بنابر اعلام رسانههای صهیونیستی، در این حملات بیش از ۱۰ نظامی زخمی شدهاند و احتمال اینکه تلفاتی وجود داشته باشد، زیاد است.
ارتشِ رژیمِ صهیونیستی اذعان کرده شمارِ مجروحانش در جنوبِ لبنان به ۹۱۰ نفر افزایش یافته است که حالِ ۵۲ نفر از آنها وخیم است.
از سوی دیگر رژیمِ صهیونیستی با وجودِ آتشبس، مناطقِ مختلفِ جنوب لبنان را بمباران کرد. شبکهٔ المیادین اعلام کرد: در پیِ حمله به مرکزِ وابسته به سازمانِ درمانیِ اسلامی در مَجدَل سِلم، چند تن زخمی شدند.
شبکهٔ المنار نیز از استفادهٔ رژیم صهیونیستی از بمب فسفری در منطقهٔ الجَواویر در شهرستانِ حاصبیا خبر داد.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت لبنان، از ۱۱ اسفند تاکنون، در حملاتِ رژیمِ صهیونیستی به این کشور، ۲ هزار و ۷۲۷ نفر شهید و ۸ هزار و ۴۳۸ نفر مجروح شدهاند.
حملات رژیم صهیونیستی منجر به آواره شدن حدود ۱.۲ میلیون لبنانی شده است.