سخنگوی وزارت امور خارجه در سفر به قم، حرم بانوی کرامت را زیارت کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 23:15
قم ـ سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در جریان سفر روز پنجشنبه خود به شهر قم به زیارت بارگاه بانوی کرامت رفت.

به گزارش خبرنگار مهر ، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه در رأس هیأتی با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، به زیارت بارگاه ملکوتی بانوی کرامت مشرف شد.

در جریان این حضور، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن دیدار و گفت‌وگو با مسئولان فرهنگی و مدیران بخش بین‌الملل حرم مطهر، از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و بین‌المللی آستان مقدس مطلع شد.

بقایی همچنین با حضور در کنار ضریح مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، به قرائت زیارت‌نامه و اقامه نماز پرداخت.

وی در ادامه با حضور بر مزار جمعی از علما و شخصیت‌های مدفون در حرم حضرت معصومه(س)، فاتحه‌ای قرائت و به مقام علمی و معنوی آنان ادای احترام کرد.

ادای احترام به شهید دکتر علی لاریجانی از دیگر برنامه‌های سخنگوی وزارت امور خارجه در این سفر بود که در حاشیه حضور وی در آستان مقدس بانوی کرامت انجام شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.