حضور کامل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در مرکزی از شنبه نوزدهم اردیبهشت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 17 اردیبهشت 1405 - 23:54
اراک- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی از حضور کامل کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان از روز شنبه، نوزدهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی میرزایی اظهار کرد: با توجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات مطلوب به مردم استان مرکزی تمامی دستگاه‌های اجرایی مستقر در این استان از روز شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه تا اطلاع ثانوی با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان به صورت حضوری فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: بر اساس این تصمیم، ساعت کاری ادارات استان از ساعت هفت صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: این تصمیم در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و پاسخگویی بهتر به مراجعات مردمی اتخاذ شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.