روایت مهر از حملات پراکنده در سواحل هرمزگان

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 00:02
بندرعباس- شامگاه پنج شنبه پدافند هوایی استان هرمزگان در چندین شهرستان فعال شده و با اهدافی مقابله کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه سلسله حملات پراکنده به نقاطی در سواحل هرمزگان، شامگاه پنجشنبه محدوده‌هایی در استان هرمزگان مورد اقدامات خصمانه و تقابل نیروهای پدافند بوده که شمال بندرعباس یکی از این نقاط است و برخی منابع از انهدام دو هواگرد دشمن خبر داده‌اند.

پیگیری خبرنگار مهر، حاکی از آن است که صدای انفجارهایی در شهرستان بندرخمیر نیز گزارش شده است.

در شهرستان سیریک نیز صدای چندین انفجار به گوش رسیده است اما تاکنون هیچ خبری مبنی بر وقوع اصابت در این شهرستان مخابره نشده است و پیگیری‌ها نشان می‌دهد، صداهای شنیده شده در شهرستان سیریک مربوط به تبادل آتش در تنگه هرمز و شلیک‌های هشدار توسط نیروهای دریایی ارتش و سپاه است.
در جزیره قشم نیز اصابت‌های پراکنده‌ای در محدوده اسکله بهمن در قشم گزارش شده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.