ماجرای شنیده شدن صدای انفجار در ملارد

فرارو جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 00:09
فرماندار ملارد اعلام کرد که این هیچ گونه انفجاری در روستای بیدگنه رخ نداده، با این حال برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار مربوط به تست پدافند خبر دادند

اصغر تقوی،  فرماندار ملارد با تکذیب شایعات منتشر شده در فضای مجازی، گفت: هیچ گونه انفجاری در ملارد و روستای بیدگنه روی نداده است.

تقوی با اشاره به انتشار شایعه‌ای مبنی بر وقوع انفجار در محدوده بیدگنه، اظهار داشت: این ادعاها کاملاً بی‌اساس است و شهروندان نگرانی به خود راه ندهند.

فرماندار ملارد تأکید کرد: مردم اخبار را صرفاً از منابع رسمی پیگیری کنند و به شایعاتی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، توجه نکنند.

همزمان برخی منابع از تست پدافند در غرب استان تهران خبر داده اند.

همچنین دقایقی پیش خبرنگار صدا و سیما در این شهر اعلام کرد:« دقایقی قبل صدای شنیده شده در محدود بیدگنه مربوط به تست سامانه پدافند بوده و طبق اعلام منابع مطلع، هیچ حادثه امنیتی گزارش نشده است.»

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.