محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

صدا و سیما جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 00:27
سخنگوی وزارت امور خارجه، حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را که منجر به شهید و زخمی شدن جمعی از شهروندان لبنانی و تخریب زیرساخت‌‌ها شد، محکوم کرد.

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اسماعیل بقائی با تسلیت به خانواده شهدا و ابراز همدردی با مردم و دولت لبنان، بر همبستگی جمهوری اسلامی ایران با لبنان در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید  و برای مجروحان این حمله تروریستی آرزوی سلامتی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تداوم تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی علیه لبنان و استفاده مکرر این رژیم از سلاح‌های ممنوعه از جمله بمب‌های فسفری، این وضعیت را نتیجه مستقیم حمایت و همدستی آمریکا و برخی دیگر از کشور‌ها از جمله آلمان و انگلیس با این رژیم در قانون‌شکنی و ارتکاب نسل‌کشی و جنایات جنگی علیه ملت‌های منطقه دانست.

بقائی بر مسئولیت شورای امنیت سازمان ملل و همه دولت‌ها برای مواخذه و مجازات جنایتکاران تاکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.