صادق زیباکلام در مصاحبه جدید خود در اظهاراتی عجیب و قابل تامل گفت: «ما چون در علوم انسانی عقب مانده هستیم، نمیتوانیم تحولات سیاسی را فهم کنیم. ما نمیتوانیم فهم کنیم که چه شد که آمریکاستیزی و مرگ بر آمریکا تبدیل به ایدئولوژی جمهوری اسلامی شد؟... شماها همیشه کیفرخواستتان علیه آمریکا یکسویه هست. یعنی به کارهای زشتی که آمریکاییها کردند... هیچ وقت نگاه نکردید که ما چه کار کردیم. شما میگویید که آمریکاییها ایرباس را زدند اما هیچ وقت نیامدید بگویید چه شد که ایرباس زده شد!... زدن مدرسه میناب چه دستاوردی برای ارتش آمریکا داشت؟! اگر به فرماندهای که مدرسه میناب را زده، مدال طلا بدهند، مردم هو نمیکنند؟! کی به این افتخار میکند؟ منتها چون ما یکسویه به آمریکا نگاه میکنیم هیچ وقت نخواستیم... زدن پل و بیمارستان دلایلی دارد!» اظهارات عجیب زیباکلام را میبینید و میشنوید.
صادق زیباکلام در مصاحبه جدید خود در اظهاراتی عجیب و قابل تامل گفت: «ما چون در علوم انسانی عقب مانده هستیم، نمیتوانیم تحولات سیاسی را فهم کنیم. ما نمیتوانیم فهم کنیم که چه شد که آمریکاستیزی و مرگ بر آمریکا تبدیل به ایدئولوژی جمهوری اسلامی شد؟... شماها همیشه کیفرخواستتان علیه آمریکا یکسویه هست. یعنی به کارهای زشتی که آمریکاییها کردند... هیچ وقت نگاه نکردید که ما چه کار کردیم. شما میگویید که آمریکاییها ایرباس را زدند اما هیچ وقت نیامدید بگویید چه شد که ایرباس زده شد!... زدن مدرسه میناب چه دستاوردی برای ارتش آمریکا داشت؟! اگر به فرماندهای که مدرسه میناب را زده، مدال طلا بدهند، مردم هو نمیکنند؟! کی به این افتخار میکند؟ منتها چون ما یکسویه به آمریکا نگاه میکنیم هیچ وقت نخواستیم... زدن پل و بیمارستان دلایلی دارد!» اظهارات عجیب زیباکلام را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.