ادعای برخی رسانه‌های خارجی درباره حمله آمریکا به قشم و بندرعباس

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 00:54
برخی از رسانه‌های آمریکایی مدعی شدند که ارتش آمریکا به مناطقی از قشم و بندرعباس حمله کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، وب‌سایت شبکه فاکس‌نیوز به نقل از «یک منبع نظامی» مدعی شد که ارتش آمریکا ساعاتی پیش اهدافی در جزیره قشم و بندرعباس را هدف قرار داده، اما این به معنای «ازسرگیری مجدد جنگ علیه ایران نیست.»

وب‌سایت آکسیوس نیز به نقل از «مقامات آمریکایی و صهیونیستی» ادعای فاکس‌نیوز را تایید کرد.

ساعاتی پیش منبع محلی در بندرعباس و جزیره قشم از وقوع انفجارهایی خبر دادند.

تلویزیون ایران درباره علت اصلی صدای انفجارها در نزدیکی قشم به نقل از «یک مقام آگاه نظامی» اعلام کرد که « به دنبال تعرض ارتش متجاوز آمریکا به یک نفتکش ایرانی یگان‌های متعرض دشمن در محدوده تنگه هرمز زیر آتش موشکی ایران قرار گرفتند که پس از تحمل خسارت مجبور به فرار شدند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.