آمریکا پنجشنبه شب به بندرعباس و قشم حمله کرد.
به گزارش عصرایران، شبکه آمریکایی فاکس نیوز به نقل از یک مقام آمریکا این خبر را منتشر کرد.
این مقام آمریکایی گفت این حملات به معنای پایان آتش بس یا ازسرگیری جنگ با ایران نیست.
این برای نخستین باز از زمان آتش بس میان ایران و آمریکا در 19 فروردین گذشته تاکنون است که آمریکا به خاک ایران حمله می کند.
رسانه ها پنجشنبه شب از شنیده شدن صدای انفجار در جزیره قشم و بندرعباس خبر دادند.
همزمان صدای شلیک پدافند در غرب تهران شنیده شد.
پیش از این شبکه خبر صداوسیما گفت در واکنش به شلیک آمریکا به سمت نفتکش ایرانی، نیروهای مسلح ایران به سمت کشتی های جنگی آمریکا شلیک کرده اند.
خبرهای جدید:
رسانهها گزارش دادند همچنان که صدای انفجارهای ممتدد در دوبی شنیده میشود ناوهای آمریکایی که در معرض بمباران قرار گرفته بودند در حال گریختن به دریای عمان هستند./ایسنا
فاکس نیوز به نقل از مقام آمریکایی : این حملات در پاسخ به پرتاب 15 موشک بالستیک و کروز و پهپاد ایران به سمت بندر فجیره در امارات صورت گرفت.
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا:
ارتش متجاوز، تروریست و راهزن آمریکا با نقض آتش بس یک کشتی نفتکش ایرانی و در حال حرکت از آبهای ساحلی ایران در منطقه جاسک به سمت تنگه هرمز و همچنین یک کشتی دیگر در حال ورود به تنگه هرمز را روبروی بندر فجیره امارات مورد هدف قرار دادند و همزمان مناطق غیرنظامی را با همکاری برخی از کشورهای منطقه در سواحل بندر خمیر، سیریک و جزیره قشم مورد تعرض هوایی خود قرار دادند.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله و در اقدامی متقابل شناورهای نظامی آمریکا در شرق تنگه هرمز و جنوب بندر چابهار را مورد هجوم قرار داده و خسارات قابل توجهی به آنها وارد نمودند.
آمریکای جنایتکار و متجاوز و کشورهای حامی آن باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته پرقدرت و بدون کوچکترین تردید به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی کوبنده می دهد.
تسنیم: ۳ ناوشکن آمریکایی در نزدیکی تنگه هرمز هدف حمله نیروی دریایی ایران قرار گرفت .
حمله به ناوشکنهای متخاصم آمریکایی از طریق موشک و پهپادهای انتحاری صورت گرفته است.