کشور در یک مدار خشکی قرار داشته و بارش‌های کمی داریم

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 01:01
قم- معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشور در یک مدار خشکی قرار دارد و بارش‌های کمی داریم در نتیجه باید مجموعه اقداماتی انجام دهیم تا حفظ آب افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صفدر نیازی شهرکی در آئین افتتاحیه عملیات اجرایی بتن پارچه‌ای کانال روستای قبادبزن به طول چهار کیلومتر که در محل پروژه برگزار شد، اظهار کرد: قنات‌ها علاوه‌بر مباحث کشاورزی در مباحث اجتماعی روستاها نیز اثرگذار هستند.

معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه روستایان منابع دیگری جز قنات ندارند، مطرح کرد: استان قم استان خشکی است و حتی در بارش‌های اخیر نیز قم سهم کمی در کشور داشت.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در قم باید به پروژه‌های آبی توجه خوبی شود، اظهار کرد: کشور در یک مدار خشکی قرار دارد و بارش‌های کمی داریم در نتیجه باید مجموعه اقداماتی انجام دهیم تا حفظ آب افزایش پیدا کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.