عملیات ترکیبی نیروی دریایی سپاه در پی تجاوز دشمن

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 01:07
فرماندهی نیروی دریایی سپاه از انجام عملیات ترکیبی در پی تجاوز دشمن در ساعاتی قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی نیروی دریایی سپاه نوشت: «در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی امریکا به یک فروند نفتکش ج.ا ایران در حوالی بندر جاسک و نزدیک شدن ناوشکن های ارتش تروریستی آمریکا به تنگه هرمز، طی یک عملیات ترکیبی بسیار پرحجم و دقیق با به‌کارگیری انواع موشک های بالستیک و کروز ضدکشتی و پهپادهای انهدامی با سر جنگی شدید الانفجار به سمت ناوشکن های دشمن اجرای آتش نمود.»

فرماندهی نیروی دریایی سپاه افزود: «رصدهای اطلاعاتی حاکی از خسارات قابل توجه به دشمن آمریکایی است و سه ناو دشمن متجاوز به سرعت از محدوده تنگه هرمز فرار کردند.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.