توئیت مهم نیروی دریایی سپاه درپی درگیری ایران و آمریکا در تنگه هرمز

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 01:12
فرمانده‌ی نیروی دریایی سپاه نوشت: رصدهای اطلاعاتی حاکی از خسارات قابل توجه به دشمن آمریکایی است و سه ناو دشمن متجاوز به سرعت از محدوده تنگه هرمز فرار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرمانده‌ی نیروی دریایی سپاه درپی درگیری های اخیر در تنگه هرمز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏۱/ در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی امریکا به یک فروند نفتکش ج.ا ایران در حوالی بندر جاسک و نزدیک شدن ناوشکن های ارتش تروریستی امریکا به تنگه هرمز، طی یک عملیات ترکیبی بسیار پرحجم و دقیق با بکارگیری انواع موشک های بالستیک و کروز ضد کشتی و پهپادهای انهدامی

‏۲/ با سر جنگی شدید الانفجار به سمت ناوشکن های دشمن اجرای آتش نمود. رصدهای اطلاعاتی حاکی از خسارات قابل توجه به دشمن آمریکایی است و سه ناو دشمن متجاوز به سرعت از محدوده تنگه هرمز فرار کردند.

توئیت مهم نیروی دریایی سپاه درپی درگیری ایران و آمریکا در تنگه هرمز

۲۹۲۱۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.