رسانه آمریکایی: حملات امشب ایران به ناوهای آمریکایی شدیدتر از قبل بود

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 02:01
رسانه آمریکایی «سی بی اس» اعلام کرد که حملات امشب ایران به ناوهای آمریکایی شدید از حملات چند روز پیش بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه آمریکایی سی بی اس با اعلام اینکه ناوهای جنگی «یواس‌اس تراکستون» « یواس‌اس میسون» هدف حمله شدید ایران قرار گرفتند، افزود : مقامات آمریکایی این حمله را شدیدتر و پایدارتر از حملاتی توصیف کردند که چند روز پیش به این ناوها صورت گرفت.

به گزارش این رسانه، مقامات آمریکایی گفتند: قایق‌های تندروی ایرانی تا حد زیادی به ناوشکن‌ها نزدیک شدند.

مقامات آمریکایی همچنین مدعی شدند که ایران در جریان این درگیری از پهپاد و موشک استفاده کرد.

به دنبال حمله نیروهای متجاوز آمریکایی به نفتکش‌های ایرانی در نزدیک تنگه هرمز و همچنین تعرض هوایی به مناطق غیرنظامی در سواحل بندر خمیر، سیریک و جزیره قشم، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اقدامی متقابل، شناورهای نظامی آمریکا در شرق تنگه هرمز و جنوب بندر چابهار را مورد هجوم قرار داده و خساراتی به آن‌ها وارد کردند.

جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که به هرگونه تعرض و تجاوز پاسخی قاطع خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.