پاسخ قدرتمندانه یگان‌های موشکی و پهپادی نیروی دریایی ارتش به ناوشکن های دشمن متجاوز

صدا و سیما جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 02:16
نیروی دریایی ارتش در پاسخ به تعرض ناوشکن های دشمن آمریکایی به دو نفت کش ایرانی، با موشک‌های های کروز و پهپادهای رزمی، آنها را مورد حمله قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی ارتش، ساعاتی قبل، نیروی دریایی ارتش، ناوشکن های آمریکایی را که با نقض آتش بس، به دو نفتکش‌‌ ايرانی در نزدیکی تنگه هرمز و در آب های سرزمینی تعرض کرده بودند، با موشک، پهپاد رزمی و راکت، مورد حمله قرار دادند.

در پی این پاسخ، ناوشکن های متجاوز آمریکایی مسیر خود را تغییر داده و منطقه را ترک کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.