ادعای ترامپ: آتش‌بس برقرار است

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 02:35
رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی نیوز ادعا کرد که آتش‌بس برقرار و در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه ها، با وجود تجاوز نیروهای آمریکایی به بندر قشم و بندرعباس در جنوب ایران، دونالد ترامپ این حملات را ناچیز خواند و مدعی شد که آتش‌بس برقرار است و همچنان جریان دارد.

به دنبال حمله به بندر قشم و بندر عباس، مرکز فرماندهی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) با انتشار بیانیه‌ای در فضای مجازی حملات به مناطقی در بندرعباس و قشم را بر عهده گرفت.

در همین حال، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز اعلام کرد که در پاسخ به تعرض ناوشکن های دشمن آمریکایی به دو نفت کش ایرانی، با موشک‌های های کروز و پهپادهای رزمی، آنها را مورد حمله قرار دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.