روایت کامران غضنفری از دیدار وزیر ارتباطات/ درخواست نمایندگان استان تهران؛ برقراری شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی

خبرآنلاین جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 04:52
کامران غضنفری در شرح دیدار با وزیر ارتباطات نوشت: نمایندگان ابراز امیدواری نمودند که با همت بیشتر نسبت به برطرف نمودن کمبودها و همچنین اجرای شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی اقدام گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامران غضنفری نماینده تهران در فضای مجازی نوشت: همراه با تعدادی از نمایندگان استان تهران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اقدامات انجام شده این وزارتخانه در جنگ رمضان دیدار داشتیم.

وی افزود: در این دیدار سید ستارهاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ارائه گزارش از اقدامات این وزارتخانه در جنگ رمضان گفت: یکی از مسائل مهم، پایداری ارتباطات بود که بجز دقایق اولیه حمله دشمن، این موضوع مهم با همکاری و رشادت های همکاران و دیگر ارکان نظام رقم خورد.

غضنفری ادامه داد: نمایندگان با تقدیر و تشکر از تدابیری که در جنگ برای پیشبرد امور اتخاذ گردید با بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود درخصوص مسائل مربوطه، ابراز امیدواری نمودند که با همت بیشتر نسبت به برطرف نمودن کمبودها و همچنین اجرای شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی اقدام گردد.

31216


 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.