میزان افزایش حقوق معلمان متناسب با ارتقا اعلام شد

اقتصادنیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 08:21
اقتصادنیوز: رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش، میزان افزایش حقوق معلمان با ارتقای هر رتبه را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی باقرزاده با بیان اینکه فرایند ارتقای رتبه معلمان با مصوبه دولت انجام شده است گفت: آخرین آمار مربوط به اواخر هفته گذشته نشان داده که بیش از ۲۵۶ هزار پرونده درخواست ارتقاء بررسی شده که ۷۸ درصد آن‌ها ارتقاء یافته و به رتبه بالاتر رفته‌اند.

وی با بیان اینکه مابقی متقاضیان بعد از یک دوره شش ماهه مجددا می‌توانند درخواست دهند تا پرونده‌ها مجدد بررسی و ارتقاها اعمال شود افزود: تمام مطالبات معلمان ارتقا رتبه یافته از ۳۱ شهریور تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ محاسبه و در حقوقشان اعمال و پرداخت شده است و در حال حاضر برای سال جدید مسئله‌ای نداریم.

رئیس مرکز منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از اول فروردین ۱۴۰۵ تا الان بیش از ۵۰ هزار مورد جدید وارد چرخه بررسی پرونده شده و احکامشان صادر شده است ادامه داد: بیشتر ارتقاءها در فاصله استادیار به دانشیار یا به تعبیری رتبه سه به چهار است.

وی درباره میزان افزایش حقوق با ارتقای هر رتبه اظهار کرد: در قانون آمده هر رتبه ۱۰ درصد مجموع فوق العاده شغل یا حق شغل را افزایش می‌دهد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.