رسانههای خبری از شنیده شدن انفجارهایی در ابوظبی و دوبی در پی برخی ماجراجوییهای دشمن آمریکایی در جنوب ایران خبر دادند.
به گزارش ایسنا، رسانهها گزارش دادند همچنان که صدای انفجارهای ممتدد در دوبی شنیده میشود صابرین نیوز گزارش داد ناوهای آمریکایی که در معرض بمباران قرار گرفته بودند در حال گریختن به دریای عمان هستند.
ناوشکن آمریکایی یو اس اس آرلی بورک در تنگه هرمز مورد اصابت موشک کروز قرار گرفت.
گفته میشود سه ناوشکن آمریکا هدف قرار گرفتهاند. این اتفاقات پس از آن است که صدا و سیما گزارش داد انفجار در اسکله بهمن قشم در جریان تبادل آتش میان نیروهای مسلح ایران و دشمن رخ داده است.
این اسکله در جنگ رمضان هم چندین مرتبه هدف قرار گرفت.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.