شهر فرودگاهی امام(ره) هلدینگ می‌شود

عصر ایران جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 08:41
در رابطه با فاز دو ترمینال دو و فاز دو توسعه‌ای فرودگاه باید بحث‌های جدی‌تری صورت بگیرد و اقدامات جدی رخ دهد.

مدیرعامل فرودگاه امام(ره) از برنامه‌ریزی برای تبدیل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) به هلدینگ خبر داد.

رامین کاشف‌آذر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه فرودگاه امام‌(ره) در سال جدید گفت: فرودگاه امام(ره) باید پروژه‌های توسعه خود را از سر بگیرد و اینکه شرکت شهر فرودگاهی باید تبدیل به هلدینگ شود.

وی افزود: برای تبدیل شدن به هلدینگ باید قدم‌های جدی‌تری برداشته می‌شد ولی سرعت کار کمی پایین بود با این حال اما به دنبال تسریع در فرآیند هلدینگ شدن هستیم.

مدیرعامل فرودگاه امام(ره) تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در این بخش، منطقه آزاد فرودگاه امام(ره) است که با همکاری دبیرخانه اتفاقات مهمی در رابطه با سازماندهی آن در حال انجام است.

وی در ادامه گفت: در رابطه با فاز دو ترمینال دو و فاز دو توسعه‌ای فرودگاه باید بحث‌های جدی‌تری صورت بگیرد و اقدامات جدی رخ دهد. نیاز داریم که در طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه و همچنین مناطق آزاد از دولت کمک بگیریم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.