
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به شروع بازسازی پل بی-۱ که مورد حمله جنگندههای آمریکایی قرار گرفته نوشت : دوباره میسازمت وطن!
دوباره میسازمت وطن!
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به شروع بازسازی پل بی-۱ که روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ مورد حمله جنگندههای آمریکایی قرار گرفته و بخشهایی از آن آسیب دزد، نوشت:
دوباره میسازمت وطن! اگر چه با خشت جان خویشستون به سقف تو میزنم، اگر چه با استخوان خویش
حدیث حب الوطن ز شوقبدان روش ساز میکنمکه جان شود هر کلام دل، چو برگشایم دهان خویش
بانو «سیمین بهبهانی»
شروع بازسازی پل بی-۱ که در روز ۱۳ فروردین توسط رژیم آمریکا مورد حمله قرار گرفته و آسیب دید.