دوباره می‌سازمت وطن!

صدا و سیما جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 09:32
اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، با اشاره به شروع بازسازی پل بی-۱ که مورد حمله جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفته با انتشار پیامی نوشت : دوباره می‌سازمت وطن!

دوباره می‌سازمت وطن!

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به شروع بازسازی پل بی-۱ که مورد حمله جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفته نوشت : دوباره می‌سازمت وطن!

دوباره می‌سازمت وطن!

اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پیامی در شبکه ایکس با اشاره به شروع بازسازی پل بی-۱ که روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ مورد حمله جنگنده‌های آمریکایی قرار گرفته و بخش‌هایی از آن آسیب دزد، نوشت:  

دوباره می‌سازمت وطن! اگر چه با خشت جان خویشستون به سقف تو می‌زنم، اگر چه با استخوان خویش

حدیث حب الوطن ز شوقبدان روش ساز می‌کنمکه جان شود هر کلام دل، چو برگشایم دهان خویش

بانو «سیمین بهبهانی»

شروع بازسازی پل بی-۱ که در روز ۱۳ فروردین توسط رژیم آمریکا مورد حمله قرار گرفته و آسیب دید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.