بقائی: می‌سازیم اما فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم

الف جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 09:40
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به آغاز ساخت و ساز مجدد پل بی-۱ کرج که روز ۱۳ فروردین مورد حمله ارتش تروریست آمریکا قرار گرفت گفت: دوباره می‌سازیم اما فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم.  

به گزارش ایسنا، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی در ایکس با انتشار فیلم کوتاهی از ساخت و ساز در پل بی-۱ کرج که روز ۱۳ فروردین مورد حمله ارتش تروریست آمریکا قرار گرفت و آسیب دید نوشت «مهندسان ایرانی، بازسازی پل بی-۱ که در جریان بمباران آمریکا در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ آسیب دید را شروع کرده‌اند.»

 وی تاکید کرد: ما خرابی‌ها را می‌یم اما فراموش نمی‌کنیم و نمی‌بخشیم.

او همچنین در پیامی دیگر ابیاتی  از شعر «دوباره می‌سازمت وطن» سیمین بهبهانی را منتشر کرد: 

«دوباره می‌سازمت وطن!

اگر چه با خشت جان خویش

ستون به سقف تو می‌زنم،

اگر چه با استخوان خویش

حدیث حب الوطن ز شوق

بدان روش ساز می‌کنم

که جان شود هر کلام دل،

چو برگشایم دهان خویش»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.