سازمان بورس: بازار سهام تا دوشنبه بسته خواهد بود  

الف جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 10:32
سازمان بورس با اشاره به تداوم فعالیت بازار سرمایه تا ۲۱ اردیبهشت با شرایط قبلی اعلام کرد: فعالیت بازار سرمایه در سه روز ابتدایی هفته آینده مانند هفته سپری‌شده خواهد بود.

به گزارش مهر، سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد بر اساس مصوبه شورای‌عالی بورس، فعالیت بازار سرمایه در سه روز ابتدایی هفته آینده (تا پایان روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) مانند هفته سپری‌شده خواهد بود.

شایان ذکر است از ابتدای جنگ تحمیلی در روز شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۴، معاملات بازار سرمایه (شامل تمامی بخش‌ها اعم از بازار سهام، معاملات صندوق‌ها، بورس انرژی و بورس کالا و ...) متوقف شد و به مرور بخش‌های مختلف آن بازگشایی شد اما تاکنون معاملات سهام و صندوق‌های سهامی بازگشایی نشده است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.