آمریکایی‌ها به هیچ کدام از ما رحم نخواهند کرد

نامه نیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 10:34
سعید لیلاز: خسارتی که ایرانِ برده متحمل می‌شود، به‌مراتب بیشتر از ایران مستقل است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید لیلاز گفت: باور ندارم اگر آمریکایی‌ها یا اسرائیلی‌ها به ایران بیایند، واقعا به کسی رحم کنند  / رشد اقتصادی تا پایان سال ۱۴۰۵ مثبت می‌شود اگر...

در جنگ، وزن ۷۰ درصد کل ظرفیت نظامی جهان روی ایران افتاد.

اگر ایران مقابل آمریکا کوتاه بیاید، موجودیتش به خطر می‌افتد.

خسارتی که ایرانِ برده متحمل می‌شود، به‌مراتب بیشتر از ایران مستقل است

از نظرِ ژئوپلیتیک، موازنه قدرت در حال انتقال از آمریکا به چین، هند، روسیه، ایران و برزیل است.

صلح موردپسند آمریکا، ایران را مانند مصر و عراق می‌کند، نه ژاپن.

اگر از تمام ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم، رشد اقتصادی تا پایان سال ۱۴۰۵ مثبت می‌شود. |ایرنا

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.