خبر وال‌استریت ژورنال تکذیب شد / ریاض: اجازه استفاده از حریم هوایی علیه ایران را نداده‌ایم

اقتصادنیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 11:05
اقتصادنیوز:یک منبع آگاه سعودی تاکید کرد پادشاهی عربی سعودی اجازه استفاده از حریم هوایی خود برای حمایت از عملیات نظامی تهاجمی را نداده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، 

 به نقل از العربیه؛ این موضع پس از تبادل آتش ایران و آمریکا مطرح شد. این مورد شدیدترین نقض آتش‌بس از اجرای آن در 19 فروردین است.

این منبع جمعه 18 اردیبهشت به «العربیه» گفت ریاض در تلاش برای کاهش تنش‌ها است و از تلاش‌های پاکستان برای دستیابی به توافقی که به جنگ آمریکا و ایران پایان دهد، حمایت می‌کند.

این منبع همچنین گفت «برخی طرف‌ها به‌دلایل مشکوک، در تلاش‌اند تصویری گمراه‌کننده از موضع پادشاهی عربی سعودی ارائه کنند».

به گزارش خبرآنلاین روز گذشته روزنامه وال استریت ژورنال ادعا کرد که عربستان سعودی و کویت، پس از آغاز عملیات ایالات متحده برای بازگشایی تنگه هرمز، محدودیت‌های استفاده ارتش آمریکا از پایگاه‌ها و حریم هوایی خود را لغو کرده‌اند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.