اژه‌ای: در مجازات خائنان از سرزنش سرزنشگران ابایی نداریم

مشرق نیوز جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 11:37
رئیس قوه قضاییه نوشت: عناصر خائن به وطن را وفق قانون، قاطعانه محاکمه و مجازات می‌کنیم و در این راه از سرزنش سرزنشگران ابایی نداریم؛ لکن از دایره شرع و قانون و عدالت خروج نمی‌کنیم.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، در صفحه مجازی خود نوشت:

راهبرد قوه قضاییه در شرایط فعلی، مشخص و مصرح و منصوص است.

۱ – عناصر خائن به وطن را وفق قانون، قاطعانه محاکمه و مجازات می‌کنیم و در این راه از سرزنش سرزنشگران ابایی نداریم؛ لکن از دایره شرع و قانون و عدالت خروج نمی‌کنیم.

۲- با جدیت تمام از نیروهای جان بر کف امنیتی و اطلاعاتی کشور و عموم ضابطین در تعقیب و دستگیری جواسیس، نفوذی‌ها و خائنین، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم؛ لکن مواظبت داریم که به اسم شرایط و اقتضائات جنگی، به احدی ظلم نشود.

۳- بر تثبیت و تقویت انسجام و وحدت ملی پای می‌فشاریم و در مقابل وحدت‌شکنان می‌ایستیم.

خیمه‌ نظام‌ اسلامی‌، از آغاز با خواست مردم برپا شده و تا همیشه با همت وحمایت مردم بر پای خواهد ماند.

ملت مبعوث‌شده ایران ۷۰ روز در خیابان ها میدان‌داری کرد و معادلات را به نفع جبهه حق تغییر داد. پیروزی ما در جنگ ۴۰ روزه مرهون حضورِ آگاهانه و شکوهمند مردم بصیر و ولایتمدار ایران است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.