تخلیه مسافران کشتی در اسپانیا به دلیل شیوع ویروس خطرناک

تابناک جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 11:57
به گفته مسئولان مدیریت بحران اسپانیا، مقامات این کشور در حال همکاری با سازمان بهداشت جهانی و کمیسیون اروپا هستند تا روند تخلیه «محدود و ایزوله» مسافران یک کشتی را که به ویروس هانتا آلوده شده، مدیریت کنند. بر اساس گزارش رویترز، این اقدامات با هدف جلوگیری از گسترش احتمالی بیماری و کنترل شرایط بهداشتی در حال انجام است.
به گفته مسئولان مدیریت بحران اسپانیا، مقامات این کشور در حال همکاری با سازمان بهداشت جهانی و کمیسیون اروپا هستند تا روند تخلیه «محدود و ایزوله» مسافران یک کشتی را که به ویروس هانتا آلوده شده، مدیریت کنند. بر اساس گزارش رویترز، این اقدامات با هدف جلوگیری از گسترش احتمالی بیماری و کنترل شرایط بهداشتی در حال انجام است.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.