جمع آوری ۱۵ سلاح غیر مجاز در شاهرود؛ ۱۳ فرد خاطی دستگیر شدند

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 13:05
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از جمع آوری ۱۵ سلاح غیر مجاز طی ۴۸ ساعت در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ فرد خاطی معرفی مراجع قضایی شاهرود شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شائینی ظهر آدینه در حاشیه خطبه‌های نماز جمعه شاهرود در گفتگو با خبرنگاران از اجرای طرح برخورد با دارندگان سلاح شکاری در این شهر خبر داد و بیان کرد: مدت زمان اجرای طرح بازه ۴۸ ساعت بوده است.

وی اهداف طرح را ایجاد آرامش و تامین امنیت شهروندان برشمرد و ادامه داد: در این ماموریت رصد اطلاعاتی و عملیاتی پلیس به کارگیری شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود با تاکید به اینکه امنیت خط قرمز پلیس است، اضافه کرد: در این راستا هیچ گونه مماشاتی در کار نخواهد بود و با متخلفان برخورد می شود.

شائینی به لزوم تداوم این طرح تاکید کرد و اظهار داشت: در این طرح پلیس موفق به شناسایی و ضبط ۱۵ قبضه سلاح شکاری از متخلفان شد.

وی اظهار داشت: در این رویداد ۱۳ فرد خاطی دستگیر و به مراجع قضایی شاهرود برای ادامه سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.