باشگاه پرسپولیس پول پرداختی به خارجی‌ها را به‌روز کرد

مشرق نیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 12:06
باشگاه پرسپولیس مطالبات تمام بازیکنان خارجی خود را تا امروز پرداخت کرده است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در حالی که تاکنون ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان داخلی خود را پرداخت کرده است، به‌تازگی مطالبات بازیکنان خارجی خود را نیز پرداخت کرد تا دریافتی آن‌ها طبق قرارداد به‌روز باشد.

این باشگاه طبق قرارداد بازیکنان و کادر فنی خارجی خود، باید اول هر ماه مبلغ مشخصی را به حساب آن‌ها واریز کند که هفته گذشته این اتفاق رخ داده و پرداختی تمام بازیکنان خارجی به‌روز شده است،

همچنین سرخپوشان طی روزهای اخیر آخرین پرداختی خود را به کادر فنی خارجی این تیم نیز انجام داده‌اند تا طلبی به آن‌ها نداشته باشند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.