برنامه خاصی برای جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد

صدا و سیما شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 13:47
نایب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فعلا برنامه خاصی برای تخصیص سهم به جاماندگان سهام عدالت در مجلس طراحی نشده است.

برنامه خاصی برای جاماندگان سهام عدالت وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جعفر قادری در خصوص تخصیص سهام عدالت اعلام کرد: هرچند موضوع جاماندگان سهام عدالت یکی از دغدغه‌های برخی اقشار جامعه است، اما هنوز برنامه خاصی برای آن طراحی نشده است.

نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی حوزه‌های انتخابیه، بعضی افراد فاقد سهام عدالت با هدف تعیین تکلیف وضعیت خود به نمایندگان مراجعه می‌کنند ولی با وجود این هنوز قانونی برای تخصیص سهام عدالت جدید در مراجع قانونگذاری تهیه و تدوین نشده است.

این گزارش حاکی است: در روز‌های گذشته، اعضای فراکسیون نظارت بر نظام تعاون و سهام عدالت مجلس شورای اسلامی، طی نشستی در اتاق تعاون اعلام کرده بودند. علاوه بر ۴۹ میلیون نفری که تا این لحظه سهام‌دار عدالت هستند، حداقل ۲۰ میلیون نفر دیگر از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.