بازداشت ۷ نفر در ساوه به اتهام ارتباط با شبکه‌های معاند

تابناک شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 13:57
فرمانده انتظامی ساوه از دستگیری ۷ نفر به اتهام ارتباط با شبکه‌های معاند در ساوه خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،  مجتبی جمالی،  فرمانده انتظامی شهرستان ساوه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری ۷ نفر به اتهام ارتباط با شبکه‌های معاند در ساوه گفت: اقدامات موفق پلیس در رصد اطلاعاتی منجر به شناسایی و دستگیری هفت نفر شد که اقدام به ارسال اطلاعات و همکاری با شبکه معاند و ضد ایرانی می‌کردند.

وی افزود: در یک عملیات موفقیت آمیز اطلاعاتی و انتظامی، هفت نفر وابسته به گروه‌های متخاصم که اقدام به ارسال تصاویر موقعیت حضور نیرو‌ها و مکان‌های نظامی و انتظامی، امداد و نجات، ایست و بازرسی و... به شبکه‌های معاند می‌کردند، بازداشت و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

جمالی تصریح کرد: امنیت پایدار امنیتی مردم محور و با مشارکت مردمی است چراکه مردم و اعتماد اجتماعی مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است بنابراین از شهروندان درخواست داریم تا هرگونه فعالیت مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در برخورد با مخلان امنیت کشور به هیچ عنوان مماشات ندارد و با قاطعیت تمام برخورد خواهد نمود، باید توجه داشت که استفاده از تجهیزات و برقراری ارتباطات غیرقانونی تحت هر عنوانی ممنوع بوده و با پیگرد قانونی مواجه خواهد شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.