دستگیری ۳ مجرم سابقه دار در استان یزد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 14:10
یزد - جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری ۳ مجرم سابقه دار در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی گفت: ماموران پلیس سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان یزد متوجه اقدامات سه نفر از مجرمان سابقه دار شدند.

ماموران، با اخذ مجوز قضایی متهمان را که در یک منزل مسکونی مخفی شده بودند دستگیر کردند.

وی ادامه داد: این افراد که سوابقی همچون درگیری، ضرب و جرح با سلاح سرد، مزاحمت برای نوامیس، سرقت، موادمخدر و.... را در پرونده خود دارند و با اقدامات خود باعث ایجاد نارضایتی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان شده بودند روانه دادسرا شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.