«حامد یزدی مهر» رئیس مرکز مدیریت بحران استانداری تهران شد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 14:30
تهران-استاندار تهران با صدور حکمی، «حامد یزدی‌مهر» را به عنوان رئیس مرکز مدیریت بحران استانداری تهران منصوب کرد. در این حکم بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران، ظهر شنبه طی حکمی «حامد یزدی‌مهر» را به عنوان رئیس مرکز مدیریت بحران استانداری تهران منصوب کرد.

در این حکم که با اشاره به تعهد و سوابق یزدی‌مهر صادر شده، آمده است که رئیس جدید مرکز مدیریت بحران باید با استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، در چارچوب دولت چهاردهم و با رویکرد وفاق ملی، اهداف سند چشم‌انداز و برنامه هفتم پیشرفت را مدنظر قرار دهد.

همچنین از وی خواسته شده است با رعایت منشور اخلاقی دولت، برای خدمت‌رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی آنان تلاش مستمر داشته باشد.

یزدی مهر، پیش از این مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بوده است، که با تشکیل مرکز مدیریت بحران استانداری تهران، به این سمت منصوب شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.