نبردی که به ملی‌پوشان مزه کرده است؛ باز هم بازی درون تیمی!

خبرورزشی شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 14:35
در راستای حفظ آمادگی و ایجاد شرایط مسابقه برای بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران، دیدار دوستانه درون‌تیمی برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران از حدود دو هفته پیش تمرینات آماده سازی خود برای حضور در جام جهانی را آغاز کرده و با شرکت بازیکنان شاغل در لیگ برتر تمرینات را ادامه می‌دهد.

در این بین طی روزهای گذشته دو بازی دوستانه و جالب با شرکت همه اعضای تیم ملی برگزار شد؛ به این شکل که بازیکنان ملی پوش فوتبال ایران به دو گروه قرمز و سفید تقسیم شدند و با یکدیگر بازی دوستانه انجام دادند تا از شرایط مسابقه دور نشوند.

استقبال ملی پوشان از این بازی درون تیمی و البته رضایت امیر قلعه نویی و اعضای کادر فنی از روند برگزاری این مسابقه باعث شده تا سرمربی تیم ملی ایران تصمیم به تکرار این دیدار بگیرد.

بر این اساس بازیکنان ایران طی روزهای آینده و قبل از عزیمت به ترکیه یک بار دیگر تحت عنوان دو تیم سفید و قرمز به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: بازیکنان حتی نباید در لیست تیم ملی باشند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.