غلام‌پور: زیرساخت‌های امدادی در شهرستان قاین تقویت شود

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 14:43
بیرجند- فرماندار قاین بر ضرورت توجه ویژه به زیرساخت‌های امدادی تأکید کرد و گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان و آمار بالای حوادث جاده‌ای، تقویت امکانات هلال‌احمر امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله غلام‌پور صبح شنبه در دیدار با جمعیتی از کارکنان و امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان، این نیروها، ویژه‌ترین ویژگی این مجموعه را روحیه ایثار و نوع‌دوستی دانست و افزود: کار در این حوزه نیازمند عشق و حس مسئولیت‌پذیری است چرا که امدادگران با پذیرش خطرات احتمالی، همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم حضور دارند.

وی با اشاره به ویژگی‌های جغرافیایی و جمعیت‌شناختی شهرستان قائنات، بر ضرورت توجه ویژه به زیرساخت‌های امدادی تأکید کرد و گفت: با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرستان و آمار بالای حوادث جاده‌ای، تقویت امکانات هلال‌احمر امری ضروری است.

فرماندار قائنات همچنین با انتقاد از توقف برخی پروژه‌ها، از جمله سالن ورزشی مجموعه هلال‌احمر که به دلیل مشکلات تأسیساتی از بهره‌برداری بازمانده، خواستار تسریع در رفع موانع اجرایی شد.

غلام‌پور افزود: اگر اراده برای حل مسئله وجود داشته باشد، مشکلات قابل رفع است و نباید اجازه داد ظرفیت‌های موجود و پروژه‌های نیمه‌تمام بلااستفاده باقی بمانند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.