کامران غضنفری: باید از شیخ‌نشین‌های مفت خور خلیج فارس که به قطعنامه علیه ایران رای می‌دهند، عوارض چند برابری بگیریم

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 15:22
غضنفری نوشت: ایران باید اسامی کشورهایی که در شورای امنیت به قطعنامه آمریکای متجاوز و شیخ‌نشین‌های مُفت‌خور خلیج‌فارس درباره تنگه هرمز رای موافق می‌دهند را بعنوان کشورهای متخاصم بخاطر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامران غضنفری نماینده مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ایران باید اسامی کشورهایی که در شورای امنیت به قطعنامه آمریکای متجاوز و شیخ‌نشین‌های مُفت‌خور خلیج‌فارس درباره تنگه هرمز رای موافق می‌دهند را بعنوان کشورهای متخاصم بخاطر داشته باشد. باید برای کشتی‌های متعلق به این کشورها، ممنوعیت تردد یا اخذ عوارض چندبرابری اعمال گردد.»

کامران غضنفری: باید از شیخ‌نشین‌های مفت خور خلیج فارس که به قطعنامه علیه ایران رای می‌دهند، عوارض چند برابری بگیریم

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.