معاون دفتر پزشکیان: ضریب استناد به رسانه‌های خارجی بالاست/ نقص در اطلاع‌رسانی خودمان را می‌پذیرم!

اقتصادنیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 15:26
اقتصادنیوز: موسوی در توئیتی نوشت: متأسفانه ضریب استناد به رسانه‌های خارجی منتسب به سیا و موساد در محافل خبری ما کم نیست و البته نقص در اطلاع‌رسانی خودمان را هم می‌پذیرم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عباس موسوی معاون تشریفات دفتر رئیس‌جمهوری، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «متأسفانه ضریب استناد به رسانه‌های خارجی (منتسبین به سیا و موساد) در محافل خبری ما کم نیست.

از دوران سخنگویی وزارت امور خارجه یادم هست که مرتبا باید نقل قول از این به‌اصطلاح رسانه‌ها را تأیید یا تکذیب می‌کردیم یا توضیح می‌دادیم. نقص در اطلاع‌رسانی خودمان را هم می‌پذیرم!»

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.