تداوم بهسازی کریدورهای ارتباطی استان کرمان

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 15:35
کرمان- مدیر کل راهداری استان کرمان گفت: عملیات بهسازی کریدورهای مهم ارتباطی «شمال – جنوب» و «شمال – جنوب‌ شرق» استان کرمان با سرعت در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عبدالهی، گفت: در تداوم طرح‌های توسعه‌ای حوزه راه در استان کرمان، عملیات بهسازی کریدورهای مهم ارتباطی «شمال – جنوب» و «شمال – جنوب‌شرق» با سرعت در حال اجرا است.

وی با اشاره به اهمیت این طرح‌ها افزود: در اجرای پروژه بهسازی این کریدورها ۳۰ پیمانکار فعال هستند و با افزایش هزار میلیارد تومان به مجموع قراردادها، میزان اعتبار این طرح‌ها به ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

عبداللهی، ادامه داد: عملیات ساخت آزادراه «انار – شهربابک – سیرجان – باغات» نیز به‌ عنوان یکی از پروژه‌های راهبردی استان کرمان ادامه دارد و نقش بسزایی در تسهیل حمل‌ونقل و ارتقای ایمنی جاده‌ای در سطح استان و کشور ایفا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد این طرح‌ها بخشی از برنامه جامع توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور و گامی مؤثر در جهت رونق اقتصادی و اتصال پایدار مناطق جنوبی و شمال‌شرقی ایران محسوب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.