هشدار جدی سرمربی لیگ برتری درباره موج جدید بیکاری

خبرورزشی شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 15:39
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه اگر لیگ تعطیل شود، فوتبال از بین می‌رود، گفت: از رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواهش می‌کنم که اصرار داشته باشند فوتبال جریان پیدا کند.

سید اکبر پورموسوی، ۱۸ اردیبهشت پس از قهرمانی نفت آبادان در تورنمنت چهارجانبه فوتبال جام شهدای جنگ رمضان، اظهار کرد: در راستای آماده شدن برای ورو به مسابقات لیگ یک هستیم و خوشحالم که روند آماده‌سازی به شکلی بوده که برای شش روز مانده تا شروع مجدد مسابقات، آمادگی کامل داریم. سعی کردیم از بازیکنانی که آسیب دیده بودند، کمتر استفاده کنیم تا برای مسابقات هفته آینده با مشکل مواجه نشویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص احتمال تعطیلی مجدد لیگ نیز گفت: از رئیس فراکسیون ورزش، یک خواهشی دارم؛ مسئولان می‌گویند که کشور در امنیت کامل به سر می‌برد و پروازها انجام می‌شود ولی او اشاره کرده که مشکلات اقتصادی وجود دارد و امنیت هست. باید بگویم مشکلات اقتصادی مربوط به جنگ نبوده و از قبل نیز وجود داشته و بعد از این هم خواهد بود. باید چاره‌اندیشی جای دیگری انجام شود.

وی تأکید کرد: اگر لیگ تعطیل شود، فوتبال از بین می‌رود. در لیگ برتر، لیگ یک، لیگ دو، لیگ سه و لیگ چهار، بیش از ۵۰۰۰ بازیکن حضور دارند. هر بازیکن سه عضو خانواده داشته باشد، نزدیک ۱۲ هزار نفر بیکار می‌شوند و بیکاری جدیدی به کشور اضافه خواهد شد. از رئیس فراکسیون ورزش خواهش می‌کنم که اصرار داشته باشد فوتبال جریان پیدا کند. او خودش یک چهره فوتبالی است و انتظار داریم که در این زمینه کمک کند.

بیشتر بخوانید: تاج تیم ملی را به خاطر ۱۰ میلیون دلار به آمریکا می‌فرستد/ با قلعه‌نویی بدتر از همیشه اوت می‌شویم 

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.