کشف پیکر ۲ نفر در حادثه غرق‌شدگی سد بوطاهری هندیجان

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 15:41
اهواز ـ رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان هندیجان از غرق‌شدن دو نفر در محدوده سد روستای بوطاهری و کشف پیکر آنان توسط نجاتگران هلال‌احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی زاده ظهر امروز شنبه در گفتگویی رسانه ای بیان کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۵، گزارشی مردمی مبنی بر غرق‌شدن دو نفر در محدوده سد روستای بوطاهری به پایگاه امداد و نجات بوطاهری اعلام شد که بلافاصله موضوع با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان (EOC) هماهنگ شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان هندیجان افزود: در پی این حادثه، ۳ تیم عملیاتی از جمعیت هلال‌احمر شهرستان هندیجان و پایگاه امداد و نجات بوطاهری، با یک دستگاه آمبولانس و دو خودروی پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات جست‌وجو و امدادرسانی را آغاز کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر هندیجان ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در جریان عملیات جست‌وجو موفق شدند پیکر هر دو فرد غرق‌شده را از آب خارج کرده و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.