تعطیلی طولانی باعث نارضایتی تیم‌های لیگ یک و دو شد

افکار نیوز شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 16:12
برخی تیم‌های لیگ یک و لیگ دو حاضر به برگزار شدن مسابقات بعد از تعطیلی طولانی این رقابت‎ها نیستند.

بعد از آنکه گفته شد برخی تیم‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال به خاطر مشکلات ناشی از تعطیلی طولانی تمرینات و مسائل اقتصادی باشگاه‌ها خواهان لغو ادامه مسابقات هستند، حالا این درخواست‌ها وارد فاز تازه‌ای شده است.

در واقع گفته می‌شود به درخواست برخی از نمایندگان باشگاه های لیگ دسته اول و دسته دوم که به شدت پای برگزار نشدن مساباقت ایستاده‌اند، فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اقتصادی این باشگاه‌ها با ارسال نامه به ریاست فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا زمانی که شرایط کشور عادی شود برگزاری مسابقات به تعویق بیفتد.

در عین حال میثاق معمارزاده قائم مقام باشگاه پاس همدان که در لیگ دسته دوم فعالیت دارد به نمایندگی از باشگاه‌های معترض این سطح با نگارش نامه‌ای مفصل خطاب به مهدی تاج درخواست کرده به خاطر دلایل پیش گفته و مشکلات موجود مسابقات برگزار نشود. مهدی تاج هم بعد از رویت این دو نامه خطاب به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ به او دستور داده تا اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.