برخورد با یک نانوایی متخلف در مشهد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 16:20
مشهد- در پی گزارش شهروندان، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با یک نانوایی متخلف برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی گزارش شهروندان مبنی بر تخلفات یک مجموعه صنفی، سیدحسن حسینی معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس به همراه سیدمرتضی حیدری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، رئیس اتحادیه نانوایان، گشت تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دیگر مدیران ضمن بازدید از یک نانوایی متخلف در خیابان شهید کشمیری ۳، دستورات مقتضی لازم را برای اعمال قانون و جریمه این واحد نانوایی به علت کم فروشی صادر کرد.

فرماندار مشهد همچنین طی این بازدید با جمعی از شهروندان پیرامون کیفیت نان تولیدی در نانوایی‌های این منطقه گفتگو کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.