دستگیری ۷ نفر به اتهام ارتباط با شبکه‌های معاند در ساوه

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 16:26
ساوه- فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری هفت نفر خبر داد که اقدام به ارسال اطلاعات و همکاری با شبکه های معاند و ضدایرانی می‌کردند .

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی گفت: در یک عملیات موفقیت آمیز اطلاعاتی و انتظامی، هفت نفر وابسته به گروه های متخاصم که اقدام به ارسال تصاویر موقعیت حضور نیروها و مکان‌های نظامی و انتظامی، امداد و نجات، ایست و بازرسی و... به شبکه های معاند می‌کردند، بازداشت و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: از شهروندان درخواست می شود هرگونه فعالیت مشکوک را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.