معاون وزیر جهاد: گندم سهمیه اردیبهشت‌ صنف و صنعت به قیمت قبل عرضه شد

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 16:45
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، گفت: گندم سهمیه اردیبهشت‌ صنف و صنعت به نرخ قبل عرضه شد و افزایش قیمتی نداشته‌ایم و هزینه‌های جانبی، کارگری و موارد مشابه، مطابق با روال سال‌های قبل بود.

به گزارش خبرگزاری مهر از وزارت جهاد کشاورزی، سیدسعید راد، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در نشست وزیر جهاد کشاورزی با روئسای جهاد کشاورزی استان‌ها که امروز شنبه ۱۹ فروردین ماه با حضور معاونین وزیر به صورت برخط برگزار شد، با اشاره به آغاز خرید گندم به صورت مستقیم از کشاورزان گفت: وضعیت ذخایر کالاهای اساسی مناسب است و گزارشی از کمبود کالاهای اساسی در کشور به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: در بازدیدهای صورت گرفته از فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز شاهد وفور کالا در قفسه‌های فروشگاه بودیم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی همچنین تاکید کرد: گندم سهمیه اردیبهشت‌ماه صنف و صنعت را به قیمت قبل عرضه کرده‌ایم و هیچ افزایش قیمتی نداشته‌ایم و هزینه‌های جانبی، کارگری و موارد مشابه، مطابق با روال سال‌های گذشته بوده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.