حمله توییتری کوچک‌زاده به نبویان/مذاکره غیرشرافتمندانه است؛ چه مجید و عباس مذاکره کنند چه باقر و باقری و تو!

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 17:20
کوچک‌زاده خطاب به نبویان نوشت: مذاکره با آمریکا غیر عاقلانه، غیر هوشمندانه و غیر شرافتمندانه  است، چه مجید و عباس مذاکره کنند چه باقر و باقری و تو.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی کوچک‌زاده، نماینده مجلس در واکنش به توییت اخیر سیدمحمود نبویان که خواستار بیرون انداختن اصحاب برجام از تیم مذاکره کننده شده بود، نوشت: «نایب رئیس محترم کمیسیون امنیت ملی! پیش از جنایت  جنگ رمضان و به شهادت رساندن نایب ولیعصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و سربازان و مردم تابعش، مذاکره با آمریکا غیر عاقلانه، غیر هوشمندانه و غیر شرافتمندانه بود! پس از اینهمه جنایت هم چنین است، چه مجید و عباس مذاکره کنند چه باقر و باقری و تو!»

وی در پی‌نوشت، نوشت: «با پوزش از اظهار نظر علنی
چاره‌ای باقی نگذاشتید!
نمی‌دانم این « X » چه اثری روی قوه تفکر و تحلیل انسان می‌کذارد؟!»

حمله توییتری کوچک‌زاده به نبویان/مذاکره غیرشرافتمندانه است؛ چه مجید و عباس مذاکره کنند چه باقر و باقری و تو!

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.