۲ واحد نانوایی متخلف در کوهدشت پلمب شدند

خبرگزاری مهر شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 17:21
کوهدشت - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از پلمب دو واحد نانوایی در کوهدشت به دلیل تخلفات بهداشتی و کم‌فروشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان شاهی در سخنانی، اظهار داشت: گشت مشترکی با محوریت تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت به ریاست «محمد عبدی‌پور» رئیس تعزیرات حکومتی کوهدشت و با حضور کارکنان این اداره و بازرسان دستگاه‌های نظارتی از واحدهای خبازی و قصابی سطح شهر انجام شد.

وی گفت: در این بازدید، تخلفات متعددی از جمله عدم رعایت اصول بهداشتی، کم‌فروشی و گران‌فروشی توسط برخی واحدهای صنفی مشاهده شد که در نتیجه دو نانوایی متخلف پلمب و پرونده تخلف آنها برای بررسی و صدور رأی به شعبه مربوطه ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، افزود: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی کوهدشت باهدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر سلامت و کیفیت عرضه کالا و خدمات به‌صورت مستمر ادامه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.