واگذاری ۱۰۰۰ انشعاب آب‌ و فاضلاب در جنگ تحمیلی سوم

خبرآنلاین شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 17:23
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در جنگ تحمیلی سوم یک هزار انشعاب آب و فاضلاب واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، نورالدین نوریزدان  در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اقدامات این شرکت در ایام جنگ، اظهار داشت: در جنگ رمضان تیم‌های عملیاتی آبفای لرستان با وجود شرایط بحرانی و فشارهای ناشی از درگیری‌ها، موفق شدند ۷۰۰ انشعاب آب جدید واگذار کنند.

وی افزود: علاوه بر این، ۳۰۰ انشعاب فاضلاب نیز در همین بازه زمانی واگذار شد.مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با تأکید بر اینکه انضباط بخشی به شبکه توزیع آب در شرایط جنگی از اولویت‌های این شرکت بوده، تصریح کرد: در کنار واگذاری انشعابات قانونی، ۲۵۰ انشعاب غیرمجاز نیز شناسایی و جمع‌آوری شد.به گفته وی شناسایی و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز اقدام از کاهش هدررفت آب جلوگیری می‌کند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.