بازیکن سابق فوتبال تبریز بهعنوان سرمربی جدید مس سونگون ورزقان انتخاب شد.
به گزارش ر
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،مسئولان باشگاه مس سونگون ورزقان در هفتههای گذشته تصمیم گرفتند امتیاز تیم فوتبال این باشگاه را به شرکتی در استان تبریز واگذار کنند.
با تصمیم مدیران باشگاه، نام تیم مس سونگون در لیگ دسته اول فوتبال به نام «کارا گستر» تغییر یافت و در صورت تأیید سازمان لیگ، مس با نام جدید خود وارد لیگ یک میشود. احد رستمی پیشکسوت فوتبال تبریز نیز بهعنوان سرمربی جدید مس و جانشین سیاوش اکبرپور برگزیده شد.
همچنین محسن آقاپور، مدیرعامل پیشین باشگاه مس سونگون بهعنوان مدیرعامل جدید نماینده استان تبریز در لیگ یک برگزیده شده است.
تیم مس سونگون که برای دومین سال متوالی نتوانست مجوز ملی به دست بیاورد، رقابتها را با سه امتیاز منفی آغاز کرد. مس اکنون با کسب ۱۷ امتیاز، جایگاه هفدهم جدول لیگ یک را به خود اختصاص داده و روز ۲۴ اردیبهشت در چارچوب هفته بیستوچهارم مسابقات، میهمان سایپا خواهد بود.

منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.