اگر آمریکا در را ببندد باید از پنجره رفت!

تابناک شنبه 19 اردیبهشت 1405 - 18:07
عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: «بعضی از مسئولین مباشر ورزش مخالف حضور در جام‌جهانی بودند، من گفتم اگر آمریکا در را ببندد باید از پنجره رفت! ما حتما باید حضور داشته باشیم و پرچم ایران بالا برود.» اظهارات کامل خسروپناه را می‌بینید و می‌شنوید.
عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: «بعضی از مسئولین مباشر ورزش مخالف حضور در جام‌جهانی بودند، من گفتم اگر آمریکا در را ببندد باید از پنجره رفت! ما حتما باید حضور داشته باشیم و پرچم ایران بالا برود.» اظهارات کامل خسروپناه را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 23
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.